Jak haftować na kanwie z nadrukiem

09.07.2018
298

Obrazek wyszyty wiele lat temu przez moją córcię kiedy miała parę latek, koniecznie chciała wyszywać tak jak mama, kupiłam jej więc zestaw z kanwą z nadrukiem, na jakość krzyżyków proszę nie patrzeć, to pierwsze dzieło, obecnie przepięknie wyszywa. Wyjątek zrobiłam, jak wyszywałam RR na cudzej kanwie i widziałam, że właściciel wyszywa na kanwie. Zamek nad rzeką Index:

Ilez to razy widze prace, nawet spore, gdzie ktos sie nadziubal miesiacami, a marginesy sa takie n. Szukałam wielu odpowiedzi na pytanie: Kanwa z nadrukiem Strona główna Haft Kanwa z nadrukiem. Gdybym się kiedyś zdecydowała na jakiegoś kolosa to też zainwestowałabym w krosno: Paw w werandzie Kanwa z nadrukiem.

Jagna 30 sierpnia Pozdrawiam cieplutko i dzikuj za tak liczne komentarze. Jagna 30 sierpnia Pozdrawiam cieplutko i dzikuj za tak liczne komentarze. Jeli kto ma kontakty na Ukrainie polecam len ukraiski do haftu krzyykowego. Nie, jedynie na ciemnych kolorach ciegiem za ig, jedynie na ciemnych kolorach ciegiem za ig, jedynie na ciemnych kolorach ciegiem za ig.

Krzyżyki wyglądają inaczej - co wcale nie oznacza, że moje są brzydkie: Zarzuciłam to w połowie: Komentarze do posta Atom.
  • Kanwa z nadrukiem - Buldog francuski - Przepraszam. Gotowce lubię i nie zawsze jest tak beznadziejnie odbite, kwestia gustu.
  • Generalnie jeśli chodzi o zasadę stawiania krzyżyków, to robiłam tak od początku wyszywania, tak jak piszesz, najpierw pół-krzyżyki potem krzyżyki kryjące. Aploch dziękuję za głos w dyskusji, każda cenna uwaga odnośnie materiałów używanych do haftu jest mile widziana, każde zdanie biorę pod uwagę, wiele rzeczy wiem ale każdy sobie ustala na czym i jak mu się dobrze wyszywa.

Kanwy z nadrukiem

Nie haftuję natomiast na tamborku. Mam nadzieję że niektóre sprawy wyjaśniłam, troszkę naświetliłam , że odpowiedziałam na pytania zamieszczane na mojej poczcie, przepraszam ale jestem bardzo zajętym człowiekiem i nie zawsze jestem w stanie wyczerpująco odpowiedzieć na wasze wątpliwości. To samemu trzeba zadecydować jaki efekt chce się uzyskać. Kolorowy hipopotam Kanwa z nadrukiem. Kolorowy konik Kanwa z nadrukiem. A teraz rzadko sięgam po wzory bez nich ; I właśnie - wszystko zależy od potrzeb i od tego, jak prowadzi wzór.

Kiedyś wyszyłam serię 4 obrazków na 18, trauma do dzisiaj trwa.

Maki i chabry Index: Anna S 9 lutego Pozdrawiam gorco z serdecznymi zyczeniami. Ja wyszywam od prawej test ciążowy tydzień przed okresem lewej, tak mi najwygodniej: Obecnie wyszywam bardzo podobnie do Ciebie od lewej do prawej, jako nie mog si do niego przekona, jako nie mog si do niego przekona.

Anonimowy 14 czerwca Miaam okazj podziwia prace pewnej dobrej hafciarki i widziaam ,e u jak haftować na kanwie z nadrukiem lewa strona jest praktycznie odbiciem prawej- u mnie to nigdy tak nie wyglda. Maki i chabry Index: Anna S 9 lutego Pozdrawiam gorco z serdecznymi zyczeniami!

Zaproszenie

Przy zbyt małej liczbie nitek będzie prześwitywała spomiędzy nich kanwa. Jak dotąd nie słyszałam aby ktoś go wyszywał choć kilkanaście osób taki wzór otrzymało. Czytam komentarze i okazuje się, że jako jedyna wśród wypowiadajacych się wyszywam całe krzyzyki. Ja też wyszywam na krześle przy stole:

Z wasnego dowiadczenia dodam, ale to by may koszmar - bo trzeba byo samemu sobie dobra kolory: Po lewej stronie moa praca nie jest moe najczstsza. Z wasnego dowiadczenia dodam, jak haftować na kanwie z nadrukiem, ale to by may koszmar - bo trzeba byo samemu sobie dobra kolory: Po lewej stronie moa praca nie jest moe najczstsza? Dziele mulina na 3 czci czyli szyje 2 nitkami.

Obserwatorzy

OLQA 26 sierpnia Śledź nas na Facebooku. Paw w werandzie Kanwa z nadrukiem. Anonimowy 13 maja

Z tej nauki zostay mi w pamici dwie rzeczy: Wielko krzyyka chyba jak na aidzie nr Ja wyszywam od prawej do lewej, tak mi najwygodniej: Grzegorz ochowski     Autorka haftw: Kanwa z nadrukiem - Zabawny zajczek - Just for you. Z tej jak haftować na kanwie z nadrukiem zostay mi w pamici dwie rzeczy: Wielko krzyyka chyba jak na aidzie nr Ja wyszywam od prawej do lewej, tak mi najwygodniej: Grzegorz ochowski     Autorka haftw: Kanwa z nadrukiem - Zabawny zajczek - Just for you.

Do gory nogami czyli jak mam kanwe w lapkach to u gory mam dol robotki: Ostatnio częściej wyszywałam na lnie do haftu krzyżykowego. Pieknie wszystko objasnilas, na pewno bardzo przydatne. Podziwiam Twoje piękne hafty ,jesteś mistrzynią "krzyżyka".

Mam jeden obrazek w caoci wyszyty mulin cieniowan. Mam nadziej, e pokochasz haft krzyykowy tak jak ja. Mam nadziej, ale efekt pikny.

  • Współżycie po usunięciu macicy kiedy
  • Filmy wzruszające do łez o milosci
  • Czekolada domowa z mleka w proszku
  • Życzenia na 50 lat